And who am I? XOXO

And who am I? That’s one secret I’ll never tell. You know you love me. xoxo Gossip Girl
Komt dit je al bekend voor? Voor de meeste meiden denk ik wel.
Gossip Girl is de favoriete serie onder de vrouwelijke jeugd. Overal hoor je mensen er over praten. Wie is nou Gossip Girl? Komen Chuck en Blair nog bij elkaar? De vragen waar je 6 seizoenen op moet wachten voordat je nou eindelijk eens antwoord krijgt op je vragen.

Mijn vriendinnen hadden het er telkens maar over en ik dacht, ik zal ook maar is een aflevering gaan kijken. En ja voordat ik het wist zat ik alweer in seizoen 2. Hmm.. volgens mij was ik verslaafd. Hoe kon dit nou toch gebeuren? Mijn vriendinnen en klasgenoten werden bijna gek van mij. Want ja Roos had het alleen nog maar over Gossip Girl. En ja, dan heb je er soms ook een klasgenoot bij zitten, die het dan leuk vindt om te verraden wie Gossip Girl is. Die informatie zal ik jullie nu besparen, want wat is er nou minder hatelijk dan midden in je serie het einde al te weten. Maar dat maakte het niet minder leuk. Het is en blijft een top serie naar mijn mening.

Zoek jij nog een leuke serie? Dan raad ik je deze serie zeker aan. Het enige nadeel is alleen dat je er ontzettend verslaafd aan raakt, of ja, een nadeel? πŸ˜‰ Een serie wat gaat over roddelen, fashion, knappe mannen, het leven van de Upper East Side en vriendschap. Een avondje weg dompelen in de problemen en verhalen van andere. Ik hou er wel van. Houd jij daar ook zo van? Open snel je Netflix en begin met Gossip Girl!

Leave a Reply

