Not a normal day

Een andere dag dan normaal. Niet een zaterdag zoals elke andere. Dit weekend was het er zo een. Geen wekker voor de hockey helaas, want we hebben een winterstop. Maar deze keer een wekker om te gaan werken aan school.

Afgelopen zaterdag werd ik wakker naast een van mijn vriendinnen; Anne. Zij helpt mij bij het maken van een film voor mijn opleiding. Het leek ons handig om bij elkaar te slapen, zodat we meteen aan de slag konden. Natuurlijk is het ook hartstikke gezellig!

We werden wakker en het eerste wat ik dacht was: MAMA JARIGG! Snel naar beneden rennen om mama snel een dikke kus en een knuffel te geven. Beneden was zij al druk bezig met het voorbereiden van haar feestje die dag. Het rook heerlijk naar net gebakken appeltaart. Oh wat ruikt dat goed. Papa zat lekker onderuitgezakt op de bank en vond het op dat moment ook wel tijd om Mama te gaan helpen. Zij gingen samen aan het werk voor een gezellig feestje, en Anne en ik waren druk aan het werk met filmen voor school. Heel de ochtend waren we bezig met staat het statief wel goed, moeten we het nog een keer over doen, moet het licht niet anders. Zo ging het maar door. img_4322

Uiteindelijk waren we tevreden en ontzettend moe geëindigd met filmen. Toen snel de douche in, want beneden zaten de oma’s al te wachten voor de verjaardag van Mama. De tafels stonden vol met heerlijke lekkernijen, koffie en natuurlijk niet te vergeten taart. Op een gegeven moment zat heel het huis vol. Het was erg rumoerig. Iedereen zat te kletsen en ik zat lekker op de grond te spelen met mijn kleine nichtjes en neefjes. Wat een schatjes zijn het!!

img_4323

Rond het eten was gelukkig de drukte even voorbij. Even bijkomen hoor, chillen op mijn kamer en lekker youtube filmpjes bekijken. Voordat ik het wist lag ik te slapen. Oeps.. dat was niet de bedoeling. Mijzelf toen snel weer klaargemaakt en naar beneden gerend. Daar zat het huis weer vol met familie en vrienden. Lekker gekletst met iedereen en mama geholpen om alle lekkere hapjes klaar te maken. Volgens mij vond mama het een geslaagde verjaardag. Dat ondanks ze weer een jaartje ouder is geworden, want dat vind ze niet zo leuk.

Hoe was jou weekend? Ook een leuk feestje gehad? Of lekker lui op de bank gelegen? Laat mij het weten!

Liefs Roos

Leave a Reply

