New year, new opportunities!

In 2016 zijn er veel dingen gebeurd, leuke maar soms ook mindere. Gebeurtenissen waar ik met een dikke smile op terug kijk of juist helemaal niet.

Hier een paar momenten om op terug te blikken.ย Ten eerste wat voor mij het allerbelangrijkste was in 2016, het behalen van mijn havo diploma. Hier had ik 5 jaar lang hard voor gewerkt en uiteindelijk ook behaald.
Daarop volgde 2 hele leuke vakanties! Een met mijn nichten naar Nice. Ondanks wat we daar allemaal hebben meegemaakt was het echt top. En mijn eerste buitenlandse vakantie met vriendinnen naar Blanes. 8 dagen genieten van de Spaanse zon en het uitgaan!
Ook een belangrijke gebeurtenis was de overstap naar het hbo. Op het begin was dat erg wennen, maar nu heb ik het erg naar mijn zin.

Verder koester ik alle momenten in 2016 die ik heb door gebracht met mijn familie en vrienden. De leuke uitjes zoals familieweekend, feestjes met vriendinnen en zo kan ik nog veel meer op noemen.

Dit was mijn 2016 in het kort. Ik vond het een top jaar en hoop dat 2017 alleen maar beter mag worden! Mijn belangrijkste doel dit jaar is mijn propedeuse halen. En waar ik nu al naar uit kijk is de tweede vakantie met mijn vriendinnen naar Albufeira.

Wat heb jij in 2016 allemaal meegemaakt? Vertel het mij!

Liefs Roos

Leave a Reply

