Cheeseee!!

De sneeuw valt, de sleetjes kunnen weer van zolder afgehaald worden. De dikke kleren worden weer uit de kast gehaald. Lekker wandelen met je gezin. Fietsen laten we binnen staan. Daarna lekker voor de kachel met een warme kop thee.

Helaas heb ik hier niet veel van kunnen genieten. ‘s Nachts na het stappen begon het opeens heel hard te sneeuwen. Net op het moment dat je naar huis moet fietsen en daar helemaal geen zin in hebt. De volgende dag moest ik heel de dag werken dus alsnog er niet van kunnen genieten. Niet dat ik van kou houd, maar ik vind sneeuw heel erg mooi en een leuke sfeer geven.

Een klasgenootje van mij Ilse en ik wilden die week ย mooie foto’s gaan maken voor ons magazine. Stiekem hoopte we erop dat er nog een beetje sneeuw zou liggen. Een paar dagen later reisden we af naar Stijp-S in Eindhoven, maar helaas geen sneeuw meer. Wel heel veel ijzel, dus alles zag er een beetje wit uit. Dit was een heel erg mooi effect aan de foto’s. We hebben die dag heel veel foto’s gemaakt en ook ontzettend kou geleden. Jas aan jas uit. Zo ging het heel de dag door. Op de foto’s lijkt het net of het heel warm was, maar integendeel onze handen vroren eraf. ‘s Middags lekker geluncht en opgewarmd. Het was een hele gezellig dag!

Hier heb je een paar voorbeelden van de fotoshoot:

Leave a Reply

